Rekreačné stredisko "polyana" v severodvinsku: vlastnosti rekreácie, ako sa tam dostať

Ak chcete zmeniť situáciu, zotaviť sa po náročnom pracovnom dni alebo len tráviť čas so svojimi priateľmi, čaká na vás rekreačné stredisko "Polyana" v Severodvinsku. Tu môžete uniknúť s blízkym alebo relaxovať s rodinou s deťmi. Ak chcete mať dobrý čas ďaleko od mesta ste určite tu.

Kde je rekreačné stredisko "Polyana" v Severodvinsku

rekreačné stredisko

Nachádza sa na diaľnici Onega neďaleko mesta Severodvinsk v regióne Arkhangelsk , na brehu rieky Shirshema. Tu si môžete oddýchnuť od zhonu mesta kedykoľvek počas roka, čo uľahčuje čerstvý vzduch, , krása Severská príroda a ticho zvoniace v ušiach.

Ak chcete kontaktovať zamestnancov rekreačného strediska "Polyana" v Severodvinsku, ktorého fotografiu vidíte v článku, môžete zavolať na telefónne číslo uvedené na oficiálnej webovej stránke. Budete informovaní o dostupnosti dostupných izieb, budete informovaní o poskytovaných službách a rezervujete si izbu.

Čo je zvláštne na rekreačnom stredisku?

Zaujímavé fakty:

1. V rekreačnom stredisku "Polyana" v Severodvinsku, ako aj vo všetkých domoch, je vždy úplná čistota.
  2. Zamestnanci pracujú len na najvyššej úrovni.
  3. V rekreačnom stredisku sa zároveň môže ubytovať 100 osôb.
  4. Na bývanie sú k dispozícii 3 útulné domy, v ktorých sú postele, pohovky s celkovou kapacitou až 18 lôžok.
  5. Posteľné oblečenie, riad a špajle sa vydávajú bez problémov.
  6. Cena ubytovania je relatívne nízka.
  7. Hostia si môžu vychutnať parný kúpeľ v saune a potom sa ponoriť do ľadovej diery.
  8. V lete môžete bezpečne plávať v rieke.
  9. Môžete ísť do lesa, zbierať huby a bobule.
  10. Na základni je vždy veľa hostí, takže môžete vždy spoznať nových známych.
  11. Rekreačné stredisko "Polyana" v Severodvinsku sa nachádza v blízkosti autobusovej zastávky.
  12. Hostia sú tu vítaní kedykoľvek. To je skvelé miesto pre pre milovníkov pokoja a pohody. keďže kuchyňa je vybavená

Stravovanie nie je zabezpečené v rekreačnom stredisku. Všetko jedlo si musíte uvariť sami. K tomu má každý dom kuchyňu so všetkým potrebným vybavením, mikrovlnnou rúrou, chladničkou. Každý dom má hudobné centrum, klimatizáciu, vybavenie izieb, satelitnú TV, TV, rýchlovarnú kanvicu.

Informácie o cestovaní

Ako sa dostať do rekreačného strediska "Polyana" v Severodvinsku? Môžete jazdiť týmito spôsobmi:

1. Ak míňate železničnú stanicu Rikasikha a pohybujete sa smerom na Arkhangelsk, musíte odbočiť na trakt Onega.
  2. Trochu pred dosiahnutím mesta Severodvinsk odbočte na širokú cestu (vľavo). Odbočka bude oproti "plachtám". Prejdete mostom, potom po ňom prejdete cez železničné priecestie, odbočíte doľava a potom rovno hore do strmého stúpania do kopca, potom hneď doprava. Prejdete 2 kilometre k mostu cez rieku a na ľavej strane uvidíte rekreačné stredisko.
  3. Po vstupe do Severodvinsku jazdite neustále po administratívnej diaľnici. Vstúpite na Marine Avenue a prejdete okolo 3 križovatiek, kde bude kruhová premávka. Na 3. križovatke vstúpite na 3. výjazd a po 500 metroch odbočíte doprava. Potom idete po priamke, prejdete cez most cez rieku a vojdete na poľnú cestu, ktorá vedie k "čistine". altánku v rekreačnom stredisku polyana

Ak máte navigátor, môžete jednoducho zadať nasledujúce súradnice: 64.491898, 39.693553. Dobrý odpočinok v rekreačnom stredisku vám bude poskytnutý.